Наші замовники - швейні фабрики і виробництва, роздрібні магазини, великі ательє, цеху отшивающие спецодяг, виробники садової та вуличних меблів, рюкзачно-сумкових товарів, взуття і т. д. Ті хто цінує бюджет своєї фірми і вибирає кращі пропозиції на сучасному текстильному ринку.
Це може бути:
- пошиття нарядних костюмів (весільних, естрадно-сценічних, для дитячих ранків, випускних);
- пальто, куртки та іншу верхній одяг;
- фасонні речі (костюми, піджаки);
- літній одяг;
- одяг і всілякі аксесуари для туризму та активного відпочинку (намети, чохли, рюкзаки та сумки);
- робочий спецодяг;
- домашній текстиль, постільна білизна.
Кожен замовник потребує тканинах, придатних для конкретного виробництва. Це може бути один і той же вид тканини, тільки різного кольору, наприклад, якщо цех поставляється виключно постільна білизна. Тоді принципово:
співвідношення ціна-якість;
споживчі характеристики тканини (як матеріал зберігає колір, стирається, як довго служить);
актуальні кольори і принти.
В інтернет магазині досить знайти потрібну товарну позицію або декілька найменувань і вчасно поповнювати запаси. Тканини оптом в потрібній кількості будуть доставлені точно і в строк, що забезпечить безперебійне виробництво і стабільний прибуток.
Для пошиття спецодягу або туристичного асортименту особливо важливі специфічні споживчі характеристики тканини:
|
міцність; |
|
водовідштовхувальні властивості; |
|
вентиляція; |
|
довговічність. |
Тканина повинна захистити від вітру, дощу, спеки та холоду, від шкідливого впливу на виробництві. Для намету важливо не промокнути в ній під дощем і при цьому в ній дихати. Серед «туристичного» та «виробничого» ряду в асортименті є тканини, які відрізняються по щільності, по-різному пропускають воду (повністю або частково), містять натуральні і штучні складові в різних пропорціях. При виборі це треба враховувати. Такі характеристики вказані в описі конкретної тканини.
Дещо інше завдання у дизайнерів. Часто їм потрібно безліч різного по вигляду тканини, і в різній кількості. До того ж потрібні ще нитки і фурнітура. Коли замовлення досить об'ємний і різноманітний, на допомогу прийдуть менеджери магазину. Вони допоможуть вибрати підходящий матеріал для певної мети, певної щільності, зовнішнього вигляду і експлуатаційних характеристик. Допоможуть сформувати замовлення, виконати розрахунки і нічого не упустити.
Так як асортимент магазину стрімко розростається, тільки менеджери здатні встежити за всіма змінами. Вони обізнані про характеристики тканин, які є в наявності вже давно, і вивчають новинки. До того ж під новими назвами часто з'являються відомі раніше тканини, тільки в іншій варіації, і саме по собі назву мало про що говорить (кулірка, інтерлок, оксфорд).
З'являються і принципово нові матеріали, в яких застосовуються прогресивні технології (наприклад, экомех). Навіть при зовнішній схожості з тим же штучним хутром (а іноді і натуральним) це матеріал зі своїми самобутніми характеристиками: вага, щільність, особливості застосування та догляду, термін служби.